Blyga fåglar ?

Hejsan alla som läser det här !  :)

Nu ska ni faktiskt få veta lite vad jag har gjort idag om ni vill det?
Ni som inte vill det,skit i och läsa det här !
Idag när jag vaknade hade jag två snarkande sömntutor brevid mig och det var såklart Julia och Saga :)
Vi var inte med varandra så jätte länge för jag och Julia skulle med min familj och mata svanar.
Men vi földe iaf Saga hem och sen så hämtade Mamma och Pappa upp oss och sen så åkte vi iväg.
Men när vi kommer fram så fanns det inga svanar där :/
Men det fanns måsar som istället då fick äta sig mätta :)
Och sen så åkte vi till ett annat ställe där det fanns massor med änder istället :)
Och man kan ju inte säga att dom var blyga ! :P
Man satt nästan omringad av dom,läskigt,eller nej det var  kul ! :)
Men nu ska jag sluta skriva iaf för det här inlägget och lägga in noooogra bilder istället ! :)































Bilder på mer fåglar kanske kommer sen :)

Kramar E !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0