Dag 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Ett nytaget foto.. :)



1. Jag har 2 katter vid namn Lakrits & Pepsi p.g.a att dom är helt svarta!

2. Jag ÄLSKAR mina kompisar, kan vara med dom året runt, får aldrig nog av er.

3. Jag dansar ofta men går inte på dansa utan dansar frivilligt.
Oftast med Elin.

4. Jag börjar fundera på att tona håret..

5. Ibland när jag håller på att somna kan jag bara få känslan av att gå upp och sitta vid datan och inte göra nånting bara ha den uppe.

6. Efter klockan 0.00 så blir jag galen och då vill man inte träffa mig, tycker synd om mina kompisar som jag sover över hos om vi är vakna över 0.00.

7. Jag är ett FAN av Svampbob, kan kolla på det om och om igen.

8. Jag är singel och hart vart det i snart 1 år :P

9. Jag läser bloggar hela tiden, även dom som har bloggpauser.

10. Jag har en favorit bloggerska även vid namn Foki men Kissie bloggar om väldigt intressanta/roliga saker också men Foki är nog bättre.

11. Vill bli fotograf när jag blir STOR

12. Jag mår bra idag

13. Jag är dålig på att skriva sånna här saker om mig :)

14. Jag vill kunna flyga, slippa gå!
SKÖÖÖÖÖNT

15. Jag är flygrädd och vågar då inte åka utomlands.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0