En MASSA nya

Asså, det känns lite konstigt... Det har typ börjat 2 nya tjejer i skolan här i 6an.
En i våran klass som heter Nora och en i Ulrikas klass som heter Alexandra. Ida i Ulrikas klass var typ fadder eller något till henne, och Michelle skulle vara i Cafeterian så var jag med Alexandra, Ida, Sophie och Ulrika istället... Lite kul att få börja prata med Alexandra iaf, hon värkar fett snäll ! :D

Aja, men mmh... Jag har studiedag imorgon, men jag ska ändå gå upp typ 7 för att jag orkar alldrig ta fram fruckosten när dom har dragit, så jag äter lite snabbt med dom och sen ska jag sätta mig och virka klart till Bea. Ska virka en röd och en blå mus till hennes mamma och lillebror som blir deras julklappar från henne ;)
Haha, ska jag inte börja ta betalt ? (A)

Nemen aa... Jag ska gå och lägga mig snart, och som tur är har vi nyss fått så vi har Disney Channel dygnet runt. Så det är nice, då har jag ngt att titta på :3

Nu ska jag.. Bajsa. Nej. Eller... AAH. Jag vet inte.
Men... Jag ska typ... Byta om och försöka sova med några gosiga katter. Mina fina MISSAR :)

PUSS & KRAM S


Don't ask.. Kommer inte äns ihåg att jag tagit den här bilden HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0