Fick ni något kul i julklapp ? :)

Heeej,och God Jul ! :D

Hoppas ni fått en bra jul eller kanske en trevlig fortsättning ;)
Fått något roligt i julklapp då ? ;)
Själv e jag supper,duper,mega nöööjd !!! :D

Jag ska snaaart skriva vad jag fått men tänkte bara skriva en liten sak först ;)

Jag önskade mig en systemkamera och när jag öpnnar en julklapp så ser jag att det e en systemkamera...
MEEEEEEEEEEN den var ju typ från stenåldern !
Den hade ingen skärm och...asså den är nog riiiktigt dålig...
Men ja...det var ju bara et skämt ! :)
Vilket gjorde mig riktigt lättad !  ;)
Aja,det var de jag ville säga,intressant va ? HAHHAHHAHA :P

Nejmen,det här fick jag :





*Parfym
*Tvål
*Hårspray
*Jacka
*Stickade vantar
*Stickad mössa
*En tröja
*Leggins
*Smink
*Locktong
*Nattlinne
*En kopp med mitt namn
*SYSTEMKAMERA ! :D

Är super nöjd med alla julklappar ! :D

Och nu kommer det nog komma upp fina bilder här ;)

Och andra gången jag säger det här,Men har ni fått i julklapp ?
Komentera ! :D

Kram E ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0