Jag och Julia rorar oss lätt :D

TJAAAAAAABA ALLIHOPA ! :D

Är med Julia PRECIS NU och kommer vara det ett bara tag till för hon ska ju sova hos mig :)
Aja,vi kommer ha jätte roligt för vi roar oss riktigt lätt,för asså jag tror inte et är så många som tycker det är bland det rolgaste som finns att stänga och öppna ett datalock x)
Okej,vi tycker väll inte att det är det roligast sm finns men vi h tyckte det var roligt ! XD
Haha vi rorar oss lätt ^^
Aja,imorn ska jag typ vara med Saga och Julia fast dom stannar tyo bara till 6 och jag och Julia hade tänkt att vi kanske ska göra ett till "avsnitt" av NÄR MAN BLANDRAR TRE OLIKA SORTER ! :D
För jag och Julia har tänkt ut lite hur vi ska göra och så,satt det blir ju skojjigt  ! :P
Jag och Julia kanske borde börja bädda lite hur vi ska sooova sen,är as trött satt det komme bli skönt ! ^^


Alltid tillsammans ! ♥

Kram E ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0