JULAFTON :)

Shiet, det snöar här borta också...
Eller... Förra året var det ju ingen snö ALLS här och mamma och pappa sa tilol mina yskon att tomten kom med sin moped -.-'

Aja.
Men jag varlite busig igårkväll.... När jag hörde någon gå ner gör trappen så låtsades jag sova och när dom drog upp igen så slängde jag mig på ztrumpan :)
Men jag kommer inte säga vad det var. Kommer fota allt ikväll och lägga upp sen, men kamera sladden är borta igen... Ehem.
Men jaa... Ni får ha en bra julafton medans jag inte sitter vid datorn och bloggar ;)


Jag och Julia när vi var ute med båten i sommras... Saknar... :/ <3
Finns många bilder från det... Men dom är iiiite vågade att lägga upp här... Vi vill nog inte stå i bikini inför okända personer ;)

Nej nu ska jag tänka på julen, inte sommaren :)

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0