JUSTE

JUSTE, glömde säga i förra inlägget att jag blev fett sur på Julia, hon gjorde denhära Dag 1 osv osv... Och PRECIS innan hon la in det inlägget sa jag till Issa att jag skulle göra så... SUCK... -.-'
Men jag kommer göra en nästan sån, men jag kommer lixom inte skriva Dag 1 på rubriken för annars kanske ni blandar ihop mitt med Julias inlägg och det är ju inte bra.. Men jag har tänkt göra det jätte länge men aa.. Men hoppas det blir bra med så då, asså att jag inte skriver dagen i rubriken.
Kommer typ skriva Saga - Om mig eller ngt. Ja ni fattar nog ;)

Men jag tänker blogga mkt ikväll eftersom att jag inte bloggade igår, eller... Jag bloggade från forum men när jag satt och skrev så pajade internettet så det sparades inte BLÄÄ

Nu ska jag BAJSA, b b b b b b b bajsa.


Så kommer Vendela upp lite random nejmen det är bara för att jag saknar bruden
SJUUUKT mycket, måste bestämma något med henne efter nyår... ♥

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0