Lite om mig som ni kanske inte visste :)

99 saker du kanske inte visste om mig
1. Fullständigt namn? – Lämmnar inte ut i bloggen.
2. Exakt ålder? – 12, fyller 13 den 17 Maj.
3. Vart bor du? - Någonstans utanför Stockholm.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Lillasyster, Lillebror, Sid och Nancy.
5. Husdjur? - 2 Katter
6. Färg på ditt hus? - Vitt tegel och gult trä...
7. När är du född? - 17 maj 1998
8. När vill du dö? - När jag har lust.
9. Vilket år tar du studenten? - Ehm... Vänta... 2014 x)
10. Något jobb? – Nej, men skulle vilja ha ett lätt jobb för en 12åring. Snabba CASHBAH HAHAHAHA
11. Vad ska du göra ikväll ? - Inget vad jag vet, städa klart och typ fixa lite skolarbete.
12. Opererat dig? - Nope :)
13. Duschat idag? - Njaee
14. Kramat någon idag? – Ohja
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - Mat ?
17. Dagens klädsel? - Jeans från Gina, T-shirten med Saga på från L STHLM i sommras :)
19. Dagens sötnos? – Johanna Holmquist Wadelid, Who else ? ♥
20. Dagens roligaste? - JAAAAG
21. Har du många vänner? - Neeej, jag har bara en vän... ELLER INTE
22. Hur många har du kysst? – Vm fan håller reda på det ? x)
23. Vem kramade du senast? – Michelle
24. Hur många vill du ha sex med? – HAHAHA WHUT ?
25. Hur många har du kysst/strulat med inom 24 tim period? - Vafan ?
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen :)
27. Hatar du någon? - Guuud ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Michelle
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Uljikah

FAVORIT:

31. Film? - Vet inte faktiskt ...
32. Låt? – Haha, svårt att välja... för många helt enkelt.
33. Mat? – Något gott iaf
34. Dryck? - Cola !
37. Stad? – Stockholm om man säger så...
38. Land? – Då ärre faktiskt Frankrike (A)
39. Ämne i skolan? – Haha, allt som inte är tråkigt :)
40. År? – 98, villket annat ?

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - En.
42. Personen du kysste? - En...
43. Gången du spydde? – Typ, 1 månad sen... Kanske mindre faktiskt.
44. Gången du grät? - Igår :S
45. Pizzan du åt? - Hawaii
46. Gången du var i göteborg? - Inte varit där vad jag vet...
47. Gången du var i stockholm? – HAHA, hela livet vafan x)
48. Gången du var full?- Ofta en 12åring farit full ?
49. Gången du var hög? – Men SNÄLLA
50. Personen som såg dig gråta? - Venne ?

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – Bror på villket hummör jag är på.
54. Tv-spel eller datorspel? - DATA
55. Singel eller upptagen? -
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Vafan är 1 och 2 ? Och playahead suger -.-
58. Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad :D
59. Big brother eller paradise hotel? – Paradise hotel :)
60. Svart hår eller blont? - På vem ? På mig - Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - BRUNA

62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller stockholm? – STOCKHOLM !?
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Jag skriver med min tå -.-
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? – Pizza faktiskt, knas nog
67. Randigt eller prickigt? - Randyyh
68. Älska eller älskas? – Båda
69. Leva eller dö? - Inte dö iaf

ANTAL:
70. Personer du älskar? – Några få...
71. Personer du hatar? - Ett antal...
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Måååånga
73. Glassar du ätit på en dag? – 5 x)
74. Resor du åkt på i år? - 1
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga ;(
76. Gånger du haft minnesluckor? – ?
77. Piercingar har du haft? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? – Några
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Ingen :)
81. Ska du träffa imorgon? – Alla i familjen och dom på syrrans skola, studie dag is the shiiiit

82. Sjöng du senast för? - Michelle ;)
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Använder inte MSN längre -.-
84. Spelade du tv-spel med senast? – 3 4 månader sedan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – Typ 2
87. Förtjänar att dö? - Läskiga gubbar :)
89. Vill du sova brevid inatt? -  Miiig (A)

VAD:

90. Gör dig glad? - Mina kompisar
91. Gör dig ledsen?- Personer som ljuger och är dumma eller irriterande över huvud taget.
92. Vad vill du helst göra nu? - Inget, sitta vid datorn ett tag till ^^
93. Önskar du att du slapp? – Gå i skolan...
94. Vill du ha nu? - Julafton

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Oj, måste vänta efter julafton för att få svaret på det.
96. Längtar du till? - Sommaren :/
97. Tycker du om dina betyg? – Sådär
98. Ångrar du i ditt liv? - Nope
99. Är det bästa som har hänt dig? – När jag träffade mina bebisar


Dethär blir en liten extra grej eftersom jag inte haft tid att updatera av personliga skäl som jag inte tar upp här.

PUSS & KRAM S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0