Saknar dig verkligen ! ♥

ISABELLE ! ♥

Saknar dig verkligen ! ♥
Har inte träffat henne på jätte länge och vill verkligen träffa henne så snabbt så möjligt !
Vi brukar träffas efter träningen men hon har inte kunnat komma på ett tag ! :(

Jag kommer verkligen ihåg första dagen jag träffa dig ! ♥
Vi båda var för blyga för att våga hälsa men så till slut så kunde jag inte låta bli att fråga vad du hette :)
Haha,det bästa jag kom på,Vad heter du ?
x)
Men jag är glad att jag gjorde det annars hade jag inte haft en så underbar vän som du,Isabelle ! ♥








Kram E ! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Huhuhuhuhu Saknar dig med Elin :'( <3 <3

(Var bara tvungen att kommentera xD)

2012-01-08 @ 18:20:49
URL: http://isabull.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0