"Vi går upp om 5 minuter"

HEJSAN ALLA KNASIGA ! XD

Sitter i skokan nu och ska ha mentortid om några minuter så jag kanske inte hinner blogga så mkt nu men jag utmanar ödet XD MOHHAHHAHAHHAHHAHAH

Men ni vet ju att Julia sovde hos mig ?

Och sen på morgonen så ringde kolckan kvart i sju.
Vad gör vi då?
Ja det är klart att vi säger att "vi går upp om 5  minuter "  XD

Vad händer ?

Jo vi somnar om och går upp 25 minuter efter istället för 5 ! XD
HAHAHHAHAHHAHAH

Men vi hade ändå gott om tid ! :)

Satt vi behövde inte stressa,inte mkt iaf ;)

Men båda kom i tid och allt var bara bra :D

Hejdå !

Kram E ! ♥

Bara så att ni vet,det där med mentortiden skrev jag förut och häften av det jag skrivit har jag skrivit hemma nu.
Men satt på mentortiden och hannn inte blogga klart :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0