Yes,både jag och Julia kom på första bussen ! Eller ?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ! :D

Igår så var det en vit dag och då så jul pysllade vi,vår underbara klass ? XD
Ja men sen så åt vi julbord :)
Ganska gått faktisskt ;)
Men iaf efter julbordet så tog vi bussen till skridskobanan :D
Hahah vad tror ni det första jag gör när jag kommer ut på isen ? XD
det var såklart att jag ramla ! x)
Men sen så gick det bra ! :D
Och Julia och henens klass var redan där men dom skulle åka hem en halvtimme före oss men hon stannar då och åker hem med oss istället ♥
Och sen så stog vi där vid busshållsplatsen och frööös men sen så äntligen kom bussen ! ^^
Och ALLA typ tränger sig och jag tänker att det typ är ett mirakel om både jag och Julia kommer på...
Jag lyckas komma på och tror att Julia är bakom mig och tänker : Yes båda kom på bussen ! :D
När jag vänder mig om så står det en tant där som tydligen trängt sig före Julia !
Och då sa jag såklart att jag stannar och väntar på andra bussen,så då hoppar jag av och...jaa...väntar på andra bussen...




Hejdå ! ♥

Kram E ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0