Blev inte så mycket bloggning iallafall...

Ehm, korkad som jag är så sätter jag mig och kollar på Natt på Museet som gick på tv (den går fortfarande men orkar inte kolla) och nu blev jag så jävla trött så hämtade några Reisen och tänkte sätta mig och kolla på Förortsungar men oj, jag som hade skrivit att jag skulle blogga mycket.
Jävla klantarsel.

Aja, men vi får se hur det blir imorgon för jag måste plugga lite och sen ska jag kolla om Tor har tid att träffas en snabbis på dagen :)


OJ HERREGUD, BJUDER ! Btw, ignorera mina ögonbryn.. Färgade dom när jag tonade håret men vafan, nu ser det bara förjävligt ut. Har typ helt GULA ögonbryn nu ju... Skulle aldrig färgat dom :( Måste noppa dom också, fyyy

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0