Dag 1 - tio fakta som ni kanske inte vet om mig själv

1. Jag har två medryttar hästar, Grynet 1 dag i veckan (torsdagar) & Donna 1 dag i veckan (fredagar).
2. Jag är SUPER flygrädd och kan inte åka utomlands med flygfärd.
3. Jag är född 1998 och fyller år 16 maj alltså snart om en månad, lite mindre.
4. Jag gillar att städa men nu bärjar att tycka det är super tråkigt.
5. Jag tål inte kött med mycket fett eller liknande.
6. Jag har aldrig brutit något.
7. Jag börjar släppa datorn och är hälldre ute och springer.
8. Jag börjar bli beroende av onyttiga saker.
9. Jag är rädd för att simma i havet (tror alltid att jag ska bli biten av en fisk) :P
10. Jag älskar att dansa och sjunga men har scen skräck och sånt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0