Elin är inte den ända som har prov...

Ville bara skriva lite snabbt att jag inte kommer kunna blogga så mkt idag för att imorgon så ska jag ha prov i SO och NO. Och jag ska plugga på
Ekologi, Jägare till bofast, örat och ljudet, kroppen och Egypten. Det är ju så att jag inte börjat plugga förns nu, BRA SAGA !

Nej men som sagt blir det inte mycket bloggning för efter skolan ska jag dra till Forum och köpa påskägg osv till Karru, Sophie, Ida, Julia och Elin. :)
Aja men jag ska försöka blogga ikväll iaf. Puss 


Passar inte in direkt, men ville bara säga att min katt är fixerad av vatten. Och det är min pappas deo på sidan om ni undrar -.-

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0