Paus

Nej, jag pallar fan inte mer. Julia skriver bara på sin egen blogg och Elin har försvunnit. (inte seriöst då men ahh ni fattar) och jag pallar inte med bloggningen + en grej som har hänt. Så jag ber er, snälla tjafsa inte om detta, men jag ska ta en liten paus från allt nu och åka till mamma så fort jag har tid på dagarna och... Ja, helt enkelt strunta i bloggen under helgen. Jag skrev till Julia i en kommentar på hennes blogg om varför osv, men tänker inte lägga ut vad jag skrev och jag hoppas att hon förstår själv att jag mår skit just nu och jag har varit nära på att bara skita i bloggen totalt och leva livet. Och det ska jag nu försöka göra nu i helgen. Bland annat fira valborg med mina närmaste och bara ha roligt helt enkelt.


Peace out beatches, får se om jag bloggar under helgen. Kommer tbx nästa vecka iaf, det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0