Sjuuuk :/

Sitter just nu i min säng och kan inte äns ställa mig upp för att jag har så JÄVLA ont i magen ! Fyfan asså... Har inte äns käkat fruckost och känner att jag behöver det men hur ska jag få tag i maten ? Asså ÅÅÅH !

Aja men idag så blir det pluggdag. Jag kommer ligga hemma och plugga hela dagen för att jag ligger så himmla efter... :( Men så blir det när man intehinner med. Den här veckan ska jag göra 12 frågor om egypten och på torstag har vi prov på celler, örat och ljudet, hjärta och lungor, big bang, flodkulturerna och egypten och jag ska bli klar med frågorna till fredag asså vafan tänker dom med, lilltån ?

We, nu skiter vi i det och tar fram matten istället. Senare idag skajag också fixa en design åt Sarahs Justin Bieber blogg där hon skriver noveller, får se hur det går :)



Puss & Kram Saga ♥


Kommentarer
Postat av: frida

Anmäl dig till dagens blogg :)

2011-04-04 @ 10:56:05
URL: http://frudas.blogg.se/
Postat av: olivia

är också sjuk :( krya på dig! :)

2011-04-04 @ 11:36:38
URL: http://oliviaahlins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0