Skitväder !

USCH, märkte ni hur mycket det blåste eller !?
Nej det kanske ni inte gjorde för att alla våra läsare kanske inte bor i Sthlms området haha ;)

Nejmen vinden pajade Upplev mer, Upplev mer, Upplev mer med BERDBANSBOLEGETs signal så mitt internett började funka för inte så länge sen så jag har lixom inte kunnat blogga... Hade tänkt blogga as mkt sen ba VAD HÄNDE MED INTERNETTET !? Så jag ringde pappa så han kollade upp det och då stog det på deras sida att det skulle funka igen ca kl 22:00 man ba WHAT !? NEJ !? men som tur var fixade dom det lite tidigare, SKÖNT ♥

Jag fotade lite egopics igår med mamma & pappas kamera men jag får ju egentligen inte använda den så jag har bara en bild på kameran just nu haha.. Men aah, ska försöka lägga ner dom på datorn imorgon... :)



Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0