Svar elr något?


Kvalitets problem men men...

Hej jag hacka mig in på det där med att du sa att hon inte har några vänner och att hon är wannabe fjortis.
För de första ville jag bara säga att hon bryr sig nog inte om du tycker hon ser ut som en WB fjortis för hon vet nog själv hur hon är och väljer att vara så.
Jag tror bara att det skulle nog inte vara så kul om vi höll på att kommentera att du var värsta WB fjortisen.
Alla får tycka som dom vill och det accepterar jag/vi

SAGA RYCKER IN OCH SKRIVER:
Okej, jag säger såhär. Jag är mig själv, och mig själv kan folk uppfatta som "fjortis". Jag har blivit kallad fjortis sen 4 för DÅ var jag fjortis men nu är det så att jag ser ut som jag VILL se ut, inte för att vara någon jävla fjortis.
Och du känner inte mig,så du vet inte om jag går runt så normalt. Jag fixar mig lite extra när jag ska ut, okej ?
Så tänk efter innan du skriver något sånt, men du kan fan såra en massa människor ! Nu är det så att jag har lärt mig att inte ta det som en så stor grej när folk kommenterar mitt utseende, men när dom kallar mig för tönt och säger att jag inte har några vänner. Vafan tänker du med !? Om du är både döv och blind så borde du sätt att jag är med kompisar ganska ofta och jag orkar fan inte förklara, men du värkar ha ett jävla liv som orkar kommentera ngt sånt :)
Och som jag skrev till dig. Om du letar bråk så BRING IT ON ! Om du vill bråka, fine, för då bråkar jag tillbaka och det är inte så jävla kul. TÄNK EFTER !

Kommentarer
Postat av: Issa

Skit i bitchen! Du vet att du inte är någon fjortis och du har en massa vänner så skit bara i henne. Jag kollade hennes blogg och det är ju hon som är wbfjortis!

2011-04-04 @ 20:46:07
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0