TA ER TID OCH LÄS HELA

Asså nu såg jag en grej på fb om en kompis men jag skriver inte namnet på henne.
Men när jag kollade fb nyss så hade jag en massa händelser då min kompis och en annan tjej kommenterat i ett videoklipp där jag kommenterat och jag och min kompis hade börjat prata om Justin Bieber och att jag skulle göra en design till hennes Justin blogg. Då skriver hon tjejen såhär. Nu kopierar jag från kommentarsfältet.

du kommer att hamna på psykhem!!!!! Hur kan du vara glad över det??? Du kommer drägla, skrika så fort du er någon som har samma hår färg och frisyr som honom ( du kommer slita av honom kläderna oxå), kolla på hans blogg ( han e ju tjej så),... tror du att kan sjunga som han ( han låter som en tjej så), "dnasa" som han kommer du säker att göra, jag tror att jag hoppar lite över dom andra stegen för dom kommer du att märka, men du kommer snart att tror att du e honom och då kommer di slita av dej allt hår, kläder och hud så du kan ha det i din samling ( punkt 34, efter som du är galen så kommer du smygga den in i hans mammas hus och ta hennes kläder som hon hade när han föddes)

Det slutade med att min kompis skrev att hon inte kommer till skolan imorgon för hon pallar inte med alla som håller på.
Jag förstår henne till 110% och håller med henne. Jag har alldrig varit med om att det blivit "ett litet bråk" p.g.a att man har snackat om Justin Bieber men det är för att hon är mer öppen med att hon gillar honom.
Nu säger jag bara ett exempel här, om hon går omkring och säger ÅHH JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER !, det gör ju jag också, men jag kanske går och säger då och då han är jättebra. För jag vet att det kommer komma fram en massa sjuka människor och kommentera dumma saker och jag pallar inte med det så jag är lixom ganska låg när det gäller Justin. Men, jag älskar honom lika mkt som vem som helst. Fattar ni vad jag menar ?

Tycker det är viktigt att ta upp sånthär, för min kompis rättare sagt skolkar (det låter så jävla hemskt men det är det hon gör) för att alla hoppar på henne och säger sånt där.

NÄR I HELVETE SKA NI LÄRA ER ATT LÄGGA AV !?

Bara för att man tycker den här hetingen är snygg, ska man må dåligt över det och skolka !?

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Beata

Men shit, haha vad hemskt det låter "får inte ta ut dom". ahaha, men du. Är det okej om jag säger nej till att få en, eller blir du ledsen då?.. :)

2011-04-04 @ 22:16:36
URL: http://enbeata.blogg.se/
Postat av: Elin Lindqvist

Asså jag blir så otroligt irriterad på såna människor... Jag gillar inte Justin så mycket, men jag respekterar att andra gör det!

2011-04-05 @ 13:30:40
URL: http://baraelinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0