Ett inlägg igår,jag är gryyyyymmm !

Eller INTE  !

Det var typ Bara Julia Och Saga som blogga igår :/
Sorry !
Är verkligen sämst på att blogga...
Ska bättra mig har jag BESTÄMT !

Aja,förövrigt sitter man i skolan och ska snart ha matte..
För ANDRA gången idag !
OCh vet inte om jag ska ha matte ännu en gång till sen.
Men det är för att typ 150 personer ska komma till skolan idag och kolla på hur en skolan som har datorer har det ;)
Satt det blir bara matte på DATORERNA !
Satt,det är inte lika jobbigt som vanliga mattelektioner :)


Bild som jag tog i lördags,kanske inte så jätte bra men det var jätte svårt att fota och dessutom är jag lite skakig i handen :/

Kram Elin !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Hihi tack <3

2011-02-10 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0