Förlåt :(

Förlåt för dålig bloggning igår, men det var så att vid 4 så åkte vi till Jakobsberg till min kusin som fyller 18, Grattis säger vi alla till Christoffer :) Sen skulle jag egentligen sovit hos Sara men det blev inte så, kom hem runt 10 halv 11 så vi tänkte att det skulle bli bättre ifall vi sågs idag ist :)

Så idag ska jag vara med Sara, YEY :) Aslänge sen vi var med varandra ! Vi ba amen ska vi ses på torsdag ? A. Men den gick det inte. Vill du sova hos mig på fredag ? JAAA :D men så gick det inte. Lördag då? JAAAAAAAAAAA. men nej. Söndag ? JA ÄNTLIGEN

Aja, men ni vet det där inlägget med bara en bild där man skulle se det roliga ? SARA gissade rätt först och får en idolbild lite senare, grattis grattis :)

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/5410_101655169847088_100000078173319_46849_3140576_n.jpg
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, 1 och ett halft år gammal bild :)

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0