Tävling - Vinn en gratis design av Saga !

Nu är det såhära, att jag har bestämt mig för att göra en bloggdesign helt GRATIS till en lycklig bloggläsare!

Alla som vill vara med kommenterar ett nummer som jag kommer skriva upp på några lappar som jag sedan lägger i en skål. Sen MÅSTE ni skriva på eran blogg att ni är med och tävlar om en design av Saga hos oss, men det MÅSTE vara en länk. Annars gills inte ditt deltagande i tävlingen och jag tar bort din lapp, och du får inte ta bort inlägget häller för jag kommer kolla alla bloggar så ni håller regeln. När jag tycker att det räcker med bidrag så avslutar jag tävlingen. Jag kommer filma när jag lottar ut vinnaren och berättar vem vinnaren är i ett senare videoinlägg.

LYCKA TILL ALLIHOPA !

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0