Imorn blire väl Julia och Saga då ! ♥

HEEJ BLOGGVÄRLDEN :)

Imorn är jag ganska säker på att man ska vara med sveriges underbarste personer JULIA och SAGA ! ♥♥♥
Och jag och Julia sover hos Saga ! :)
Det var verkligen längesen vi var med varandra alla tre !
Satt det kommer bli huuuuuuur kul som helst ! :D

Hoppas att det går bara !
Men är gasnska säker på att jag kan ;)

Och förresenten så var jag ju med Jlia idag efetrsom hon sovit hos mig men hon stanna inte så JÄTTE länge för hon skulle till stallet.
Men hon frågade mig om jag ville gå med på en promenad med Grynet.
Och det ville jag såklart ! :D ♥
Hon var hur SÖÖÖÖT SOM HELST ! :)
Och det kommer komma bilder på henne och Julia också som jag tog.
Fast vet inte om dom blev så bra var nog ganska skakig i handen !

Ojdå,blev kanske lite långt inlägg !



KRAM E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0