Julia HISSAR & DISSAR


Kommenterandet

Ni kommenterar lite oftare nu!
Jätte bra hörni, fårsätt så nu så kommer det blev roligare inlägg.
Kommentera gärna om det är någor speciellt ni vill ska hända här på bloggen.

Trysil

På sportlovet åker jag till Trysil i Norge med släkten på skidresa.
Jag vet jag vill bort från det här vädret men känner att jag vill rensa tankarna lite genom att bara softa utan några kompsiar, fast kommer sakna mina 2 älsklingar! ♥

Min kamera

Den funkar nu vanligt och fotar riktigt bra jag vet inte vad som hänt :D
Men bra är det.


Snöstormen

En snöstorm inträffade idag och det blir en FET DISS.
Kan inte gå, rida eller åka någonstans..

Att Grynet inte mår bra!

Min medryttar ponny håller på att bli halt typ..
Så ingen ridning för mig så ofta och hon mår inte bra :'(
Stackarn.

Kärlek..

Jag vill ha en pojkvän men ingen aning vem?
Jag gillar en men det går inte att förklara hur, tyvärr!
Snart är det ju alla hjärtans dag..

Pussar Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0