Och så ska man sova

Ja ni, godnatt alla... Nu går jag och lägger mig !

Morgondagens planer är att jobba järnet med svenskan och redovisa lite NO som jag inte han klart med efter att jag tappade mitt block... Aja, men efter skolan sen drar jag hem och träffar Sarah någonstans och så drar vi hem till mig och gör något skoj ♥ Hon kommer tyvärr inte sova här för mamma ville inte det.. Hon kunde ju inte på lördag men thats life :/

Aja. Men nu ska jag somna till Bring it on in it to win it. Blivit besatt av bring it on fimerna :O
Imorgon kväll blir det Eclipse iaf, men vi hörs imorgon babys !


Hej jag har en kompis som heter Elin som egentligen är kille. HAHAHAHAHA

Godnatt !
Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

förstår dig, jag har precis samma problem..

2011-02-10 @ 22:57:12
URL: http://maddesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0