Saga hissar & dissar

http://oi51.tinypic.com/mcvigh.jpg

Solsidan
Vem gillar inte solsidan ? OVE ♥

Jag har köpt hårtoning !
Äntligen så ska jag tona håret ! Blir "honungsblont" som det stog på paketet ;)
Fast det blir mycket mörkare än det låter haha

Nya klassen i skolan
Det började ju en hel klass efter jul med bara nya, och alla är verkligen supersnälla ! Grymt kul att det började så mycket nytt folk ! :D Många i den klassen har förendrat mitt liv, så THUMBS UP

Att jag ska satsa mer på bloggningen än facebook
Jag ska sluta sitta vid facebook 5 timmar i sträck och istället så ska jag blogga minst 1 - 2 gånger om dagen. Om jag hinner så ska jag blogga mer än så :)

Jag ska på kryssning !
Ska på kryssning snart med familjen, och hur nice är inte det !? :D

http://oi55.tinypic.com/v63y89.jpg

Mitt jobb
Känner att jag blir för stressad på helgerna när jag ska gå upp och jobba. Dels börjar jag tycka att det är pinsamt att knacka på samma personers dörr hela tiden, varje helg... Kanske ska dela ut reklam i brevlådor istället, men vet faktiskt inte... JUSTE, ska leta modelljobb också ! :)

Skolan
Det är så jävla mycket just nu, orkar fan inte med det !
Har fan alla "lektioner" på en dag, förutom en av franska KP som jag har dagen efter. Och det här med mitt block... Asså det käns som om jag bara vill dö, SERIÖST !

Jag är dålig på DISSAR
Som ni märker så kom jag på fler HISSAR än DISSAR, det är för att jag tänker mer på positiva saker än på dåliga saker OFTAST, men ja.

Då var våran första HISS & DISS klar ! :D

Puss & Kram Saga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0