Studiedag

Allooooooooo

Imorgon så har ja studiedag, skit najs ^^
Men jag och mamma ska iallafall åka och gymma, sen kommer jag hem och ska träffa Toris och några, sen blir det hämta myra och när jag kommer hem så blir det pluggplugglugg... uuuuuuusch. Aja

Elin & Julia är typ hemma nu men dom har ju inte sovmorgon direkt. Tror faktiskt att dom sover ^^ Iaf Elin *HOSTHOSTHARKEL* ;)

Just nu sitter jag iallfall och kollar på Grown ups igen, så jääävla underbar är den ♥ Imorgon ska jag kolla på Eclipse, har aldrig sätt den faktiskt ;o Aja, men vi hörs imorgon sötnosar ! ♥

Leker lite i photoshop :) Tagen från google

Puss & Kram Saga ♥


Kommentarer
Postat av: Ellika

Har du photoshop!? :D :O

2011-02-16 @ 11:02:58
URL: http://gummilummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0