Tar emot och skriva men Saga har Rätt !

Förlåt allihopa och SAGA ! :(

Jag har varit riktigt dålig på att upptadera !
Men idag SKA jag bli klar med det där inlägget som jag hållt på med typ 1 år,ni vet det där 1998-2011.
Men jag ska även vara med Julia och träna idag.
Och sen har jag profilval idag och den sluar halv 4 sen ska man hem med Julia typ fixa nåt att ha med sig till träningen och BLA BLA BLA !
Men snart är det ju sportlov ^^
Och då kanske det bli lite mer bloggnig när jag inte  har läxor och så ;)


Men Saga jag ska försöka att blogga bättre och jag förstår dig,att det inte är så kul när jag och Julia inte bloggar lika mycket längre !


Ett litet smakprov på bilderna jag ska lägga upp i mitt inlägg,1998-2011 :)

//EELLIINN ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0