Blev inte speciellt mkt ändå... Ehem...

SORRY GUYS

Orkade bara inte updatera... Mår inte speciellt bra.. As ont i magen och ligger här och svettas som en gris för att det är så jävla varmt här i vardagsrummet :/

Men ja.. På måndag äre ju skola... Tillbaka till alla vanliga skit rutiner. Gå upp vid halv 7 för att gå hemmifrån 7, åka buss i 45 minuter, stå i henriksdahl i högst 10 min, gå 5 min upp till skolan,  vara i skolan i 5 ½ timmar, gå till bussen på 5 min, ta bussen till forum på 3 min, gå igenom forum på 6 7 min, väntar på bussen i ca 10 min, åker buss hem på 45 till 60 min, går upp till myras skola på 4 min, väntar på syrran i 15 min, går hem på 10 15 min och så är jag hemma. Trevligt huh ? Not really. AS JOBBIGT.


Gammal bild på Vendela och Isabella i 5an när vi skulle på någon knas sak inne i stan som hätte typ Frågelådan eller vafan det nu var... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0