Börta

Bara så ni vet, Elin är sjuk och tror inte att hon orkar blogga och Julia är med några kompisar så det är bara jag här dåra... Aja, ska blogga mkt ikväll när jag byter till min egen dator haha ;)
Sitter vid pappas JÄTTE mac och det är därför jag inte lägger upp så mkt bilder som ni kanske märker eheh... Blivit beroende av att sitta här S:

Men ah, hoppas ni har en AWESOME fredagkväll. Här hemma ska man mysa och ta grönsaker och dipp.. MUMMA ♥

Asså egentligen.. Fett tråkigt att vara hemma... Ska fan hitta någon jag ska sova hos imorgon, förkylningen är ju kvar sådära och har fortfarande sömnproblem och såntdära ju... Men kommer nog inte bli något problem om jag ska sova hos någon haha, om jag drar till Saga så kommer hon vilja dygna HAHA x)

Men har'e bra så updaterar jag lite mer senareee !!!!oneoneone!!!!!


JAG VET ♥ Kolla mina sexiga byxor ! :D Foto taget av Julia :)

PUSS & KRAM S

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg!

hur e de? (a)

2011-01-21 @ 19:05:45
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0