Fixat design åt en kompis

Sorry att jag inte bloggat på ett tag, men jag har suttit och gjort en design till en kompis som heter Emelie.
Så japp. Blev rätt så nöjd med den faktiskt, den blev lite lik den jag har på min blogg, men jag ska ladda ner lite fler brushes och sånt till photoshop så det blir lite roligare och inte bara blodfläckar, blommor och rök haha ;)

Nu ska jag fixa det och lite textstilar, visar lite sen om någon är intresserad ? :)


Fortfarande bildbrist

OMG.
Mamma kom till mig nyss och sa att jag måste natta syskonen för att dom ska till sjukhuset. Pappa har haft ont i magen i flera dagar nu och dom tror att det är blindtarmen... Fett scary :S
Mamma ska iaf ringa hur det går och så sen, hoppas det inte är något allvarligt ... :/

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0