Hemma dåra

Ja, då har man spytt -.-
Korv, ville ju vara med Ulrika idag D: :(

Menmen, shit happens... :(
Jag hade tänkt typ ducsha och göra mig riktigt fräch för en gång skull men jag kan inte stå upp, bara typ max 5 sec sen är jag tvungen att sätta mig ner.. BLÄ

Ska typ plugga lite idag också, inte så kul men det är sånt man måste göra ibland vettni.

Har inget att skriva om längre, har ni några tips om vad jag/ VI kan blogga om ? Isf lämmna en liten kommentar och skriv vad ni tycker :)

Och ja...

JUSTE ALLA KOLAR HIT !!!!!
Ni har väll inte glömt Veckans blogg som Julia publicerade typ... Förut. Och vi skulle utse en vinnare kom jag på... Får prata ihop mig lite med Elin och Julia så ska vi se vem som vinner...
Så det här är sista chansen att anmäla sig, klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till inägget. INTE ÅNGT KVAR NU! :)



Gullig bild :)

PUSS & KRAM S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0