Julias inlägg ↓

Asså, jag håller faktiskt med.
Men det här med updateringen, jag kan inte updatera just nu för att jag har det jobbigt i skolan och hemma, och jag vill ju blogga, och det är inte för att läsarna sjunker. Det är för att jag helt enkelt inte klarar av det p.g.a hur jag mår just nu.

Känner att jag börjar bli sjuk, och jag som skulle vara med Ulrika imorgon... Hon skulle komma hit och vi skulle ha jätte kul... Hoppas jag kan gå till skolan endå... ;/

För typ 30 min sen försökte gå och lägga mig tidigt idag så vaknade jag av att jag svettades som en gris, seriöst, var super varm och mådde skit illa. Sen hör jag att mamma kommer ner, så jag pratar med henne och jag får INTE bli sjuk till på lördag då jag ska vara lekledare på syrrans kalas. Hon fyller ju år på fredaf satt ja...

Shit, mår verkligen skit dåligt.. Usch. Men om jag stannar hemma imorgon så blir det antingen bättre bloggning eller ingen bloggning alls. Måste jobba en massa svenska också, ligger ganska mkt efter, så kanske är bra att jag får tid att plugga lite också...

Nej, nu ska jag öppna fönstret och sätta på en film, sen ska man väll försöka sova igen. villket kommer vara omöjligt eftersom att jag känner mig lixom, PIGG, men ändå typ... utmattad om ni fattar vad jag menar... Svårt att förklara. Pigg men hängig typ


Jag just nu, dåligwebcam.se

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0