Oops, my baad Ooops, my bad ! :/

Sorry att jag inte bloggat, men jag har inte min dator just nu... Men aja, får den lite senare idag.
Kanske ska träffa ÄLSKLING idag och för er som inte visste det är det Sarah :) <3
Men jag måste typ städa mitt rum först och öva lite på franskan, men orkar fan inte... MEN JAG HAR LIXOMREDOVISNING I FRANSKA IMORGON SOM JAG KOMMER FAILA PÅ D:
Stör mig fortfarande på att jag inte kan lägga in musik ... Skit irriterande nu när jag har en massa bra låtar att fylle musik kategorin med... Aja ;(
Idag blir det en "fixa mig själv dag" då jag ska bada, fixa med en massa ansikts krämer, ha ansiktsmask, fixa naglarna, fixa i garderoben som ser ut som ett helvete just nu... Jag har ju såhära... Vad heter det ? Asså jag har en stång iaf mitt i garderoben, och under där är mina byxor men problemet är att jag aldrig orkar hänga upp mina tröjor så dom hamnar i lådan med byxor... Eheh... Så det måste jag fixa idag...
OJOJOJ BTWWWWW!
Fick ett brev från expressen igår.. Jag ska ringa dom på tisdag mellan 14-17 och prata med min sälj coach och jag har fått mitt område jag ska sälja i ! FAN VAD STORT DET ÄR DET ÄR FAN HELA KVARTERET ! ♥
Aja, långa inlägg jag börjat skriva haha x)
Ett år sen när jag gick med Julia och Sara och hämtade Myra...
Julia drog mig och Sara drog Myra i pulkor, sen ville inte Myra åka så julia
drog både mig och Sara haha♥

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0