Grönan with the family !

Har spenderat hela dagen på grönan med min familj, sjukt roligt faktiskt ! Lite pinsamt bara när min mamma skrek ihjälsig på pop-expressen... Ah men ja.

Imorgon ska jag kanske dit med Sarah, annars om jag får tag i Vendela kanske jag åker med henne, annars åker jag inte hah ;) Det är bieber dag också, så om jag går måste man ju hälsa lite snabbt på brudarna jag träffade sist, sjukt sköna tjejer ! :D

Just nu sitter jag med en stor godisnapp (asså den tar ju fan 100 år att äta, får damp haha !) och snackar lite med finaste Johanna om att åka till grönan nästa vecka, saknar henne ! ♥ Ska bli sjukt roligt ifall det går hihi :)


Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0