Har inte orkat blogga här idag..

Sorry, men jag har bara fixat med min egen blogg idag (ni som vill ha adressen får kommentera, orkar inte göra ett inlägg om den osv)

Men ja, jag har snackat lite med en fin vän som jag ska sova hos på söndag och titta på en film som går på 5an kl 21:00 sm heter Disturbia, vet ingenting om filmen men ska läsa på lite om den nu hade ja tänkt. Det ända jag vet är att det är en skräckfilm haha, men jag älskar skräckfilmer så why not lixom !? :D
När jag var med Karru gick vi förbi ett stängsel där det var en media markt påse som var intryckt i hålen, knasigt nog såg påsen ut som en kossa. :)

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: miqis

jag vill :)

2011-07-01 @ 23:19:19
Postat av: Hannah

Jag vill se bloggen :)

2011-07-01 @ 23:21:02
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0