Hemma !

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit hos Ulrika hela dagen, grymt roligt ! Vi har badat, cycklat, plockat blåbär, ÄTIT (HAHA), plockat blåbär och lyssnat på fest hos mange. :)
Men nu ska jag berätta en viktig grej ! Jag kommer inte kunna blogga nu från på onsdag och 6 dagar frammåt. Det är så att jag ska ut med båten med familjen + lillasyrrans kompis. Och jag kommer inte ha någon tillgång till internet ALLS och jag planerar t.o.m att lämna mobilen hemma, shit, tror ni Saga skulle överleva det ? ;)
Men ah, jag ska fixa en massa tidinställda inlägg nu så att ni allafall får lite inlägg fastän jag inte ens är hemma. :)



Jo det kallas ju för en jävla massa motljus, men gillar bilden ändå !

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kuul <3

2011-07-11 @ 22:27:23
URL: http://chokladplutten.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kuul <3

2011-07-11 @ 22:27:23
URL: http://chokladplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0