Saga hissar & dissar

Mitt nya Photoshop !
Love it, nu kan man göra ikoner också. :D

Nicole "Snooki" Polizzi från Jersy Shore
Ja vad ska man säga ? Hon är så sjukt söt !


Den nya designen
Blev själv riktigt nöjd med den, det tog ju ett BRA tag men det var det värt. :)

Gröna Lund
Egentligen, finns det något bättre ? :)

Redbull
Ja här finns det inget att skriva haha, alla fattar ju varför man hissar. :)

Facebook !
Världens sämsta, mest beroendeframkallande drog.

Min pollenallergi
Jag nyser, snorar och det kliar som FAN i mina ögon 24/7. Mysigt värre...

Myggor !
Är inte det dom mest irriterande krypen på jorden ?

Spotify
Har slutat lyssna på spotify över huvudtaget efter att dom har börjat ta betalt och hittar inga bra "gratis premium sidor" längre. Buhu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0