Wiho. Tråkigt

DAGENS


klädsel: Gröna shorts, rosa t-shirt med texten Watch out here comes sugar. :)

frisyr: Låg toffs, ser helt fuckad ut, men pallar inte med mitt hår.
låt: Uhm. Fadeing to the darkness. :)
tv: Sitter och tittar på Disney med min lillasyrra, höhö

vill inte ha: En mobilladdare som glappar. Vilket min gör... Sladdar kan ta sig !

tråkigaste: Sid är ute och bråkar med grannkatten och skriker som om han skulle dö, blir lite orolig när man springer ut och letar efter honom och man inte hittar han.

roligaste: Nynäshamn.

 

SENASTE PERSON SOM:

 

sov i din säng: Julia i think ?

såg dig gråta: Min mamma.
fick dig gråta: Vet inte....

du gick på bio med: HAH, tittar fan aldrig på bio x)

du gick på stan med: Violis. :)

skickade ett e-mail till dig: Läser inte min mail HAHAHA

skickade ett sms till dig: Sophie ♥

ringde dig: Daddiiiiiii

skickade ett lunarinlägg till dig: Huh ?

skrev till dig på msn: Ida, för typ en månad sen.

du var med: Min familj. Annars Julia ^^

 

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Pedofiler, utan tvekan :s

Vart vill du gifta dig: Utomlands. :D

Varit kär: Bara 1 gång lite halft seriöst, annars inte.

Har du ett jobb: Nej, men vill sommarjobba !

Gillar du att ha folk omkring dig: Ofc !

Är du ett hälsofreak: HAHAHAHAHAHAH, tror ni det själva eller ?

Är du ensam nu: Nej :P

Låtar som fastnar i ditt huvud: Fest hos mange...


FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt

Typ av musik: Lyssnar på ungefär allt, men typ RnB

Månad: Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne !

Mat: SUCHI ♥

Dricka: Monster. :)

Godis: Har minskat lite på godis, men choklad annars.

Film: NEVER SAY NEVER FTW


DE SENASTE 24TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Nej.

Köpt något: Nope

Varit sjuk: Bara sjuk i huvudet, hihi

Sjungit: Japp :)

Sagt "jag älskar dig": Nej

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ah

Träffat någon ny: Många, men kommer inte direkt fortsätta träffa tanter som velat titta på våra katter under dagen. HAHA

Saknat någon: Ja

Kramat någon: Nope


Oskarp sak. Men det är klubban jag skrev om ett tag sedan hah :)

Puss & Kram Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0