Bara för att ni nya läsare ska veta vem jag är och för att jag är en liten copycat.

Namn: Saga, mitt efternamn är ingenting som jag skriver i bloggen.
Piercingar: 3 i höger öra och 1 i vänster. Men man vill ju pierca sig i naveln men mina föräldrar är dumma. :)
Tatueringar: Usch nej
Längd: ca 1.60. Inte för lång men ändå är man inte för kort. Perfa :)
Skostorlek: 36, 37.. Det bror på vilka skor
Hårfärg: Naturally readhead ! Nejmen jag är rödhårig men många säger att jag är blond eller brunett men jag har faktiskt en massa naturliga slingor i håret som är bruna och blonda och jag har ALDRIG färgat eller slingat. Bara tonat. Stolt (A)
Fräknar: Ja, tyvärr. Men det händer ju ofta att man får det om man har en ginger till mamma ^^
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nope, älskar att bo där jag bor. Mina föräldrar vill dock flytta in till stan...
Tycker du att du är attraktiv? Haha, whut ? Nej ;)
Vilket schampo använder du? TRESemmé, recomenderar STARKT !
Vad är du rädd för? Har klaostrofobi så det förklarar ju lite. Men jag är sjukt rädd för spindlar. När vi var ute med båten så satt jag längst fram på våran lilla brygga vi har, och då kommer en spindel underifrån upp på "bryggan" dåra och jag fick värsta damprycket och var nära på att ramla i... Mina föräldrar kunde inte sluta skratta åt mig. HMPF !
Gillar du berg- och dalbanor? Mja, men inte insane, har inte åkt den men anyways. Och inte jetline för av den spyr jag. Men såg på Ellikas blogg att hon och Issa varit på grönan och att Issa tvingat med henne på Tilt och jag kanske ska åka med Issa till Bieber dagen på grönan på lördag. Men det bror på ifall hon får eller inte. ;) Men vi får se hur det går då. USCH

Senaste…
Filmen du hyrde? Hyr aldrig film...
Filmen du köpte? No idea, här laddar man ned men SSCH !
Låten du hörde: Dansa Kurdoro ♥
Låten du laddade ner? Laddar inte ned låtar längre, men skulle tro att det var typ... Någon JB låt ? (A) ;)
Personen du ringde? Pappa i think
Personen som ringde dig? Ingen aning faktiskt, min mobil är död ^^
TV-program du såg? Criminal minds. Det går inte annat än att älska det programmet !
Person du tänkte på? MIN BEBIS ELIN, JAG SAKNAR DIG ! ♥

Favorit…
Låt: Lyssnar på en MASSA musik just nu och har inte någon speciell favoritlåt ;)
Sak att göra: Umgås med mina älskade kompisar ♥
Sport: Asså jag går inte ens på någon sport. Det är ju jävligt coolt kan man ju tycka. Nej.
Kläder: Nu snor jag Idas ord här, men BLÖÖÖÖÖ för kläder just nu !
Film: NEVER SAY NEVER
Bil: Mina föräldrars :)
Serie: Känner mig lite udda här, men jag är en desperate housewives nörd :) Sen är jag sjukt inne i Jersy Shore just nu ^^

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Vem har inte ? :o
Gråtit över en flicka? Ja absolut !
Ljugit för någon? Å herregud vilka dumma frågor, KLART JAG HAR !
Varit i slagsmål? Nej :)
Blivit arresterad? Haha nej, det ska man väll inte blivit när man bara är 13 år ? ;O

Antal…
Gånger du varit kär? Jag har varit kär många gånger i mitt liv, men det har lixom gått över efter typ 2 - 3 månader...
Gånger ditt hjärta brustit? Tyvärr så har det hänt många gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? .
Tjejer du kysst? Kysst ? Ehm naej, jag pussar bara. :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger, har haft födelsedags grejer och när syrran föddes. Sen har jag varit modell för P.O.P (polarn och pyret) när jag gick i 3an och då ploppade jag och mitt namn upp i tidningen haha ^^ Kommer ihåg hur glad jag blev när jag skulle gå in i en P.O.P butik i stan och hon i kassan kände igen mig. Man kände sig jävligt cool helt enkelt :)

Senaste…
Boken du läste? Läser nästan aldrig så det måste vara ngn twilight bok EHEM
Personen du fick e-mail av? MEN PALLA KOLLA -.-
Personen du fick brev av? Chris och Peter, 2 engelsmän som bor i Frankrike och när vi är där hr vi hus hos dom :) Missförstå inte, det är en tjej och en kille och dom har 2 barn som heter Brook & Rosie, saknar dom som in i BLÖÖÖ
Personen du fick sms av? Som sagt. Min mobil är döööd.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I... Söndags
Saken du köpte? Ska kanske köpa lite grejer "senare idag" med mamma, grejer till skolav slutningen som är "imorgon", på torsdagen alltså. :) Nu kommer alla bli fett avis på mig haha ^^

Puss & Kram Saga



Kommentarer
Postat av: Ellika

fan vad ballt att du vart modell! :D

2011-06-10 @ 08:50:03
URL: http://gummilummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0