Jag diggar att jag tar allas listor D:

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Vit
Färg 2: Svart
Färg 3: Rosa

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jupp. :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa, Karolina
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ohja !
Kysst en kompis: Nope

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ville det förut men nu så skiter jag i det. Mitt namn är mitt namn. :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag åkte till centrum och åt pizza med min och min kompis familj. :)
Vilken tid vaknade du idag: Runt 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: Chattade med min Norrman :)) ♥
Någonting som du längtar till: Åh gud, det finns en massor !
Senaste gången du träffade din pappa: Haha, igår ;)
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Asså jag är faktiskt rätt nöjd med mitt liv som det är just nu. :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHA VILKEN FRÅGA ! Men ja det har jag
Vad gör dig irriterad just nu: Bajskorvar tror jag...
Långt eller kort: Det brorpå vad det gäller. :)
Vad gillar du gällande dig själv: Jag har kinda börjat gilla mitt hår nu.


DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig behövt operera något ^^
Piercing: Har 3 i höger öra och 1 i vänster. Vill ta i näsan och naveln men det vill inte mamma. :(
Tatuering: No way !
Bästa vän: Julia, Elin, Ida, Sophie & Karru.
Sport: Går inte på något. WOHO. not.
Husdjur: En katt som dog typ någon vecka efter att jag föddes. Räknas det ?
Vaccination du minns: Festing och stelkramp. Ryser
Förälskelse: Jag har aldrig varit sådär kär på riktigt.

Alkohol du drack: Asså det jag minns var typ runt 2009, fjortistimes.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögonen !
Kramar eller pussar: Båda. :)
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Uhm båda iguess
Tatueringar eller piercingar: Inget, isåfall piercing i ett öra eller ngt...


Söta. :)

Puss & Kram Saga


Kommentarer
Postat av: Karolina ♥

Aww, vad gullig du är Saga, detsamma! <3

2011-06-20 @ 18:32:58
URL: http://karrufoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0