Per Morberg ?

HAHA, åh jag dog lite nyss... Ehm vi satt och åt och så om att min sju åriga lillasyster hade råkat säga "horborste" här om dagen när min familj var på badhuset. Mamma hade skrivit det på facebook och då sa hon att någon som hette Per hade kommenterat och ba va är det ? jag är sjukt trött och ba PER MORBERG !? Mamma tycker han är skitsnygg men det hör inte hit. Min lillasyster hörde fel och sa (ursäkta språket) "Vem är Per HORberg?" ÅH NI SKULLE SETT VAD ALLA GARVADE ! Jag sa till mamma att hon här med får heta Ketshup för hon skrattade så hon seriöst såg ut som ketshup.


Ensånhära.

Btw, har inte bloggat så bra nu under helgen men ska försöka blogga lite mer idag. :)

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0