Städat hela dagen. !

Okej, lite överdrivet, men har påbörjat min om möblering i mitt rum (om man äns säger så ?) och imorgon så ska vi ta ut bokhyllshelvetet ! Känns gryyymt skönt att få ur den ur mitt rum. ! Förövrigt så kommer allt i mitt rum att flyttas omkring och jag ska kolla med mamma om vi typ kan åka någonstans och typ köpa en stor bra sminkspegel. Kommer ju inte kunna platta håret osv vid spegeln jag använder nu för att min säng kommer vara ivägen för kontakten och jag har inga lådor / hyllor jag kan lägga alla saker på. Aja, om ni inte fattar får ni säkert updatering i bild så fort det är färdigt. :))


Har inte så mkt fina bilder att bjuda på pga att jag är för lat för att ladda över bider från helgen. :)

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0