Chinchillabajs

Har ju varit med Elin idag. Vi har kollat på hennes "Farmor & Farfar" (HAHAHAHHA) när dom gick omkring i huset. Riktigt kul HAHA.
Aja, sen har vi pantat och Elin åt tuttifrutti för första gången. Trevligt ögonblick ;)
Nejmen sen så... Vi var ute och... Vad vare vi sa ? en BIIIIIl ? x) Nejmen vi var ute och tände bin, vi fick typ damp på den sista och jag råkade kasta den i en vattenpöl (A) Smart där Saga :)

Sen lekte vi lite med Chinchillorna och jag var helt lost och trodde att Silva var Olivia och Olivia var Silva... Amen där av rubriken. Jag hade spilt choklad på mina byxor och försökte få bort det. Då frågar Elin Är du SÄKER på att det är chocklad ? HAHA

Amen a. Ska kolla ifall jag kan slagga hos någon imorgon, får se vem det blir :)

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0