Dag 02 – Saker ni kanske inte visste om mig

Jag har varit med i 3 fimer.

Min pappas namn står med i minst 10 fimer.

Jag är en riktig tönt.

Jag ligger jätte efter i skolan.

Det finns super många i mitt liv som jag saknar.

Jag älskar Danny Saucedo, det är min framtida man ♥

Jag sitter vid datorn MINST 4 timmar per dag.

•  Jag skulle inte leva om inte spotify fanns.

Jag kommer ha grymt tråkigt ikväll.

Jag ska göra ett videoinlägg senare har jag BESTÄMT DEN HÄR GÅNGEN.

Nu ska jag gå ner och kolla på Äntligen fredag.

Puss & Kram Saga ♥
Btw, jag är sur på Jocke bara för att han inte sa att han fyllde år, bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka filmer har du varit med i? :D <3

2011-04-28 @ 14:37:52
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0