Dag 06 – Min dag

Min dag har varit riktigt kul med min fiiina kompis Ida, vi har flummat hur mkt som hällst haha, fast sen vid maten hände ju olyckan med håret, men imorgon så kommer det lukta **** om mig när jag går omkring i korridorerna eftersom att jag kommer ha håret fullt med parfym lukt och hårspray för att dölja lukten av brän.. FYFAN.
Och mamma tvättade delen av mitt hår som blivit äldat och sa om det behövs så kan jag klippa dig imorgon och då kan jag klippa upp ditt hår som du ville ha det också. Min mamma är bäst, just so you know :)


Haha, bildbrist så lägger ut en FIIIIIN bild på några speciella människor vi jobbar med i skolan. Vilka kan det vara.. ?

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0