En grej bara

http://oi55.tinypic.com/29c01ax.jpg
Du, för det första. Fegt att inte skriva ditt eget namn. Jag trodde att det var så att man skulle stå för sina egna åsikter ? Och det är just det jag gör nu. Sen för det andra, vem FAN bryr sig ? Egentligen, tror du att jag börjar tycka den är dålig eller för att du skriver så ? Svaret är ett fet NEJ. Jag ser såna här kommentarer överallt och det värkar inte som om folk får tycka det dom vill nu för tiden. Asså jag gillar den låten, men vad rör det dig ? Om du inte gillar låten, det är din ensak, inte MIN. Så jag blir bara så arg på alla människor som skriver sånt hära och lilla vän, om du läser detta så kan jag söka upp vem du är. Så passa dig !
Jag HATAR folk som inte vågar säga vad dom tycker och skäms. Du vågar ju fan inte äns skriva ditt namn. Jag kan säga ÅÅH jag tycker Britney Spears är dåligt fast nu tycker jag hon är bra men jaja och det får jag tycka, men jag säger inte det till dom som gillar henne, förstår du ?

Tydligen gör du inte det. För redan när man var liten så fick man veta att man inte ska säga sina åsikter rakt ut eller är du fortfarande 5 år ? Nej tror inte det.

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: nelli bäst

Jag håller verkligen med dig Saga!! Man säger inte bara så där! Tycker du gjorde rätt som tog upp det här! Bra jobbat tjejen du är en riktigt bra förebild till många!! Puss och kram sötnos! <33 Hoppas du som skrev detta kunde vissa sig och stå för det han/hon gjort!!

2011-03-23 @ 06:12:37
URL: http://nellibast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0