Färdig, ÄNTLIGEN !

Nu har jag storstädat mitt rum och sätädat inne på badrummet.
I badrummet har man skurat toaletten (och som jag skrev innan, EUW.), gjort rent handfatet, duschmunstycket, badkaret och golvet. Och jag skulle göra UNDER badkaret, och FYFAN, jag spydde nästan, seriöst !
Tyckte det var så jävla obehagligt och äckligt så jag ba nej, jag klarar inte av detta !

Sen, en läskig sak som hände tidigare idag. Jag och Myra var i mitt rum. Jag fixade mitt sminkbord och hon fixade kuddarna i min säng men plöttsligt fick jag värsta astma anfallet och kunde inte andas ! Så jag öppnade fönstret och då blev det lite bättre, men sen när jag skulle städa badrummet blev det så IGEN, så fick ha öppen dörr där också och typ frös ihjäl... Har lixom fortfarande pappas jätte t-shirt/pyamas EHE...

Men aja, vet inte om jag kommer till skolan imorgon heller, har lixom fortfarande ganska ont i foten och går omkring och haltar :/
Vill ju gå, och sen ska vi lämna in SO uppgifterna... OCH hkk grejerna...
Framförallt vill jag ju gå för att jag inte vill missa något, men sen så tjatar mina kompisar på att dom vill se hur mina örhängen blev IRL haha ^^

Nej nu blev det för långt. Herrå


Det var min dag det...

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0