PJUUUUH

Nu har jag nyss kommit hem från Julia. Vi har ju sprungit/joggat spåret som sagt och det är 1,5 km så det var jobbigt men lite skönt att röra på sig för en gångs skull ^^

Sen när vi sprang så bestämde jag och Julia att vi ska blogga 10 inlägg var, vi får se hur det blir med det eftersom Julia fick mig och börja tänka på att jag också ska skaffa Minecraft HAHA... Julia och hennes bajs... x)

Aja, men nu måste jag göra klart den sista uppgiften som ska vara klar och utskriven till imorgon. Så vi hörs sen !


När Saga har tråkigt och EGENTLIGEN ska städa badrummet så tycker hon att tandkräm är roligt att kleta på något annat än tandborstar ;) Checka toapappret till höger, snyyyyyggt ...

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0