Vem sa att mackarena (stavning?) dansen inte var kul ? :)

Asså ni ska bara veta vad vi har gjort idag ! HAHAHAHAHHAHA ♥

Först så mötte jag upp Viola i slussen och vi drog till en polis grej minns inte vad den heter och där hämtade vi ut hennes första pass ! Fatta, hon ska åka till Italien med sin skola och se när Zlatan spelar LIVE, fatta vad najs ;o Aja, sen gick vi runt lite och pratade medans vi promenerade på kungsgatan och lyssnad på denhära... Ni vet JC reklamen ? DEN låten. Haha, sjukt bra låt faktiskt :) A men sen gick vi till ett fik som hette John Chris. Där tog vi varsinn kladdkaka med grädde och varsin chailatte... Usch vad gott !
Där satt vi i 2 timmar och skrattade, skrattade åt folk som skrattade, såg på folk som ramlade, snackade om botox, välte grejer och pratade allmänt skit :) Sen drog vi hem till henne och mös i soffan. Vi var lite ocosiala som låg och spelade på hennes mobil haha.. Efter ett tag så sätter hon på lite musik på sin mobil och hoppar upp och typ börjar dansa. Sen stänger hon av och börjar dansa mackarena (stavning?) dansen och ba KOM NU SAGA DU SKA OCKSÅ VARA MED !. Där står vi och hoppar omkring som galningar och så säger hon plöttsligt Tänk om grannarna skulle se HAHA, jag skulle bli klassad som Stockholms största miffo *SMILE* HAHA.
Senare vid 6 drog vi ner och köpte donken mat till mig, henne och hennes mamma och fan vad han som jobbade där var seg... Vi ba a en Malibu Melt eller vafan den nu hätte. 2 små menyer och cola på alla och vi ska ta hem han ba a okej. Sen kommer han med en liten meny och malibu melt vi ba ehm vi saknar en chees med pommes så han springer och hämtar. Du lägger han upp allt på en brick och vi ba asså vi ska ha hem. Så packar han. Sen tillslut säger Viola Asså inte för att vara jobbig men du har glömt en cola... Asså ni ska bara veta, jag DOG. SERIÖST!
Sen gick vi upp och käkade. Jag pratade med Sussi (hennes mamma) om hur skolan går och så och jag berättade ju att jag då ska byta skola. Hon förstog mig, hon har också superlång resa till jobbet. Det tar lixom en timme för mig att komma till skolan... Aja. Sen drog hon och jag till slussen. Hon skulle möta upp en kompis där också. Sen upptäcker vi att MITT BUSSKORT HAR GÅTT UT ... Great lixom... Fick planka mig igenom, Viola hade redan gått igenom så haha... Men aa sen skulle Viola betala för min bussresa så vi ringer pappa och säger det, men han sa att vi skulle vänta på honom för han skulle komma när som hälst så vi 3 stog där och väntade på honnom i 15 minuter... KUL
Sen åkte jag hem och är SJUKT TRÖTT, ska försöka få igång min mobil också så jag kan få tag i Elin haha...

Gafflar vad långt det blev ;o Aja, kul iaf

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/189057_10150122872543001_629343000_6626136_7987409_n.jpg

Haha, jag på fikt idag... DUMMA. Upplagt på fb. Ska hämnas med en bild där hon gäspar :)



Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0